Ska sova

Ligger i sängen och försöker sova men det går inte så bra. Imorgon ska jag till en "doktor" i Västerås klockan 1 så mamma hämtar mig 12 för vi ska hämta min syster som också ska hänga med och pappa ska dit med så de blir hela familjen, skönt att ha dom med sig. På lördag ska jag till Stockholm för att träffa en annan doktor som jag och mamma har pratat med Skype med och den 7 december ska jag till dokton igen har blivit jätte mycket doktor besök men nu är det bättre iallafall och det är hur skönt som helst vet ju inte vad som händer utan får vänta helt enkelt men nu orkar jag inte skriva mer skriv kramp i fingrarna typ skiner ju ifrån mobilen. GODNATT BLOGGEN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vf går du t doktorn?

2011-12-03 @ 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0