tillbringat dagen på djursjukhuset

Har tillbringat hela dagen på djursjukhuset med mamma och chili. Satt i soffan och gjorde lite skolarbete när chili sprang fram och skrek hur högt som helst med svansen mellan benen. Fick panik och bara släppte allt och skrek rakt ut, trodde att han hade sattit nått i halsen, trodde han skulle dö fick panik och skrek. Sen började han hoppa på mig och jag satte mig ner så satte hans sig på mig och skakade, började grina när han skrek så grät hur mycket som helst när han kom till mig. Fick panik och visste inte vad jag skulle göra men kramade om honom och klappade honom och då lungnade han ner sig lite. Hämtade mobilen som låg på bordet och chili hängde med han var verkligen hur skakis och ville sitta nära. Ringde till mammas jobb och grät och sa att hon var tvungen och komma hem så hon åkte hem. När hon kom hem mådde han som vanligt och gick upp och la sig men efter några minuter kom han och hoppade upp i mammas knä och skrek igen fast inte lika högt och långt som första gången. Mamma letade upp numret till strömsholm och så fick vi en akut tid. Han satt i mitt knä hela vägen till strömsholm och darrade lite. Sen kom vi hem för nån timme sen. Han har en inflamation i magen och tarmen och det är därför han skrek till och han satte sig nära för han ville att vi skulle hjälpa han och ta bort de onda. Han är verkligen inte nån knähund men nu satt han i knät och ville inte ens gå bort därifrån och hängde med om man gick 10 cm ifrån honom. Fick verkligen panik när han skrek och bara släppte allt, typ värsta känslan jag någonsin känt.
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0