Ruttnar bort här hemma

Har gjort klart mitt franska prov nu, skönt som fan har gjort slöjd inlämningen med så nu är det bara svenska sakerna kvar. Tar nog med dom till kap verde på flyget eller nått. Alla är typ på lussecupen men inte jag utan jag sitter här hemma och ruttnar :pp fast ville inte ens gå dit så det är ju mitt eget val! Vi har sveriges fulaste tröjor mörkgröna och gul text man ba ja, hur tänkte min klass där? nått gick ju fel iallafall. Funderar på att lägga mig i varmaste badet och kolla på nån film, men vet inte om jag orkar bada är lite jobbigt faktiskt, haha. Ska nog börja kolla vad jag ska ha med mig till kap verde och ta in min resväska, den är rosa med nått silvrigt tryck på :ppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0