julklapparna!

En kameraväska från mamma och pappa!
Världens mysigaste tofflor som man värmer i mikron från mormor och morfar!
Två kuddar och en filt från mamma och pappa!

Bok från farmor, tror jag de va!
Skärp från en av mina kusiner!
Kudde från en annan av mina kusiner!
Haha, fick den för jag ska ju helst inte äta socker så jag skulle äta den istället! Från min faster!
Från min syster!
Från mormor och morfar!
Två hundra kronor, fick tre hundra kronor men har lagt i en av hundringarna i min spargris och den går inte att öppna eftersom jag limmat fast korken, haha! Från farmor!
Presentkort från min faster och hennes man!

Fick även ett halsband som jag inte orkar hemta för det ligger där nere, fick det ifrpn en av mina kusiner.

Ett till presentkort på erikslunds shoppingcenter på 300 kr från min andra faster.

Och så fick jag ytligare ett presentkort ifrån min ena kusin på 200 kr på erikslunds shopping center.

Sen ska jag mamma och min syster och några till åka till stockholm och shoppa och sen ska vi kolla på dirty dancing teater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0