GRATTIS MOA

Grattis på 15års dagen moa, nu får du gå på 15 års bio! Förlåt att jag inte är hemma men ligger nog på stranden och steker om några timma, ska försöka sola åt dig om det funkar. Tycker alla kan gratta moa för hon är så jävla bra, haha skrattar varje gång jag är med henne hon är sär men älskar henne ändå. Har så många minnen med dig, när vi satt i min garderob, videosarna "HEJ JAG HETER..." haha så jävla king!!!!, när min cykel kedja hoppade och du skjusade mig på sadeln haha gravar åt de nu, när vi tog det där coola kortet, "DOM I HALLSTA SÄGER PULLA", alexander kyckling, spice girls, våra alla möjliga coola danser, pitte, när jag glömde stänga buren till hennes hamster och den smet, HAHAHAHAAHHAHAHA så sjukt många minnen, tror helt seriöst att moa är kompisen som jag har mest roliga minnen med av mina vänner, kan inte äns skriva ner alla minnen. Jag älskar dig moa!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0