10 sanningar

  1. Jag har otroligt svårt att lita på folk.
  2. Jag hatar att gråta inför människor men bara om det är nått som gäller mig.
  3. Jag har världens bästa föräldrar som verkligen bryr sig och hjälper mig.
  4. Jag är flygrädd och det blir bara värre och värre för varje gång jag flyger.
  5. När vi åkte till Cypern 2008 (tror jag) var jag helt säker på att flyget skulle störta, kom ihåg att jag mådde väldigt illa när jag gick på planet och skrev på ett papper när jag satt brevid moa i svenska klassrummet i skogslund.
  6. Jag har börjat älska Vampire Diaries efter jag såg några avsnitt hos moa, tack moa!!!
  7. Jag har bara haft "deep talk" med en av mina vänner, inte för att jag inte litar på dom andra men har skit svårt att snacka "deep talk" med andra.
  8. Jag älskar mina vänner och familj mest!
  9. Jag vill vara liten och bo på täktvägen och tycka att han i bwo är snygg, haha hur fan kunde jag göra de?!?! men det var skit härliga tider.
  10. Ni kommer aldrig fatta hur mycket jag älskar min hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0