.-

Väntar på att min syster och pappa ska komm hem sen så ska väl dom fixa de sista och vi ska lämna chili. Sen åker vi till stockholm och tar in på hotell. Känns inte som att vi ska åka imorgon men har inte nån sån här "ohh vi ska åka utomland imorgon WIHOOO" haha nej men ni fattar nog, när man var liten kunde man ju inte sova var ju så uppspelt. Nu kan jag inte sova för jag är flygädd, haha! Men va väl sån där känsla första gångerna och när jag åkte till malta och spaninen med emma. Har lagt in låtar i ipoden, bok, och några tidningar så jag borde klara mig! Är jämt sååå lång tråkigt  att flyga, när vi åkte till thailand sov jag inte nått på planet, har svårt att sova i bilen och i flygplan men när jag är riktigt trött så somnar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0